сурмачі

likelviv


Фотоблог

Фоторозповідь про Львів і все, що з ним пов'язано.


Previous Entry Share Next Entry
Leopolis Grand Prix. Автомобілі.
сурмачі
likelviv
У Львові в черговий раз відбувся фестиваль "Leopolis Grand Prix", тепер ця подія набуває європейського маштабу. Для початку хочемо представити вам кілька моделей ретро автомобілів які експонувались в різних закутках Львова. А в наступному пості представимо більше з історії автоперегонів Львова а також самих цьогорічних змагань.


Ось таку карту видавали всім бажаючим, по ній можна було орієнтуватися де які автомобілі знаходяться.


Почнемо з найстаршого автомобіля Brush (1911 року)
У 1906р. Alanson P. Brush заснував компанію Brush Runabout Company також відому як Brush Motorcar Company.
Перші автомобілі Brush почали постачати дилерам в середині 1907р. У 1910р. відбулося злиття Brush Runabout Company з іншими автомобільними компаніями в компанію the United States Motor Company. Компанія United States Motor робила спроби стати компанією типу GM, але 1913 р. зазнала ліквідації. Останній раз автомобілі Brush продавалися в 1912 році. Модель авто Liberty Brush, яку продавали за $350.00, була останньою спробою конкурувати з багатьма виробниками автомобілів.




Реклама Runabout стверджувала, що автомобіль міг їхати зі швидкістю 56 км/год. А інша реклама заявляла, що «64 км/год., якщо забажаєте».


Точна кількість виготовлених авто – невідома, але дехто стверджує, що до 10,000 шт. Вважають, що сьогодні існує близько 200 Brush автомобілів.


American Lafrance (1915) і American Lafrance (1927)
Компанія American LaFrance стала своєрідною легендою Америки та одною з найстаріших автомобільних компаній Нового Світу. Саме вона створила найбільші, найпотужніші, найбільш ефективні та найкрасивіші пожежні автомобілі, що стали символом американського шляху розвитку такої техніки.










Майже всі американські пожежні автомобілі будувались не на базі звичайних вантажівок, як у Європі, а на custom built chassis, спеціальних шасі з кабінами. На кожній пожежній машині був ряд кольорових сигнальних фар, багато хрому, далеко висунутий вперед бампер. Насос з сяючою панеллю управління розташовується, як правило, посередині автомобіля, зразу за кабіною.




Під час війни American LaFrance зберіг повний цикл виробництва і працював цілодобово, щоб виконати урядові замовлення на пожежні автомобілі різних типів.








Opel P4 (1934)
Opel P4 — невеликий автомобіль виробництва компанії Opel. З вересня 1935 по грудень 1937 року на заводі в Рюссельсхаймі було випущено 65864 одиниць.


Двигун був створений на основі чотирициліндрового двигуна автомобіля Opel 1,2 liter з водяним охолодженням, боковим розташуванням клапанів, робочим об'ємом 1.1 л. Двигун має потужність 23 к.с. на 3400 оборотах в хвилину. Автомобіль може розвинути максимальну швидкість 85 км/год.


Після двох років виробництва Opel P4 його замінив Opel Kadett, що випускався з 1936 року.


BMW 326 (1936)
Одного ранку ця машина просто з’явилася в залі з колоною «Найдорожчої ресторації Галичини». Ніхто не знає, що трапилось вночі. Хто привіз її, як проніс крізь вузькі двері, а головне для чого?


Скоріш за все – це жарти львівських масонів. Адже Ложа може все. Або ж – це автомобіль-привид. Попри всю свою матеріальність, чи не може він зникнути так само таємниче як і з’явився?


Як вдалося визначити експертам – авто марки BMW 326 випущене у 1936 році. Це був перший чотирьохдверний седан від BMW. Коли його спустили із конвеєра – це був дорогий автомобіль із інноваційним дизайном. Відповідно, міг належати якійсь багатій і впливовій людині, яка любила найновіші технології. То ж, можливо, це авто лишилось від котрогось із членів Ложі? І таким чином масони вирішили його вберегти як пам'ять про товариша?


Москвич-401
Москвич-401 — легковий автомобіль з заднім приводом. Випускався в СРСР на Московскому заводі малолітражних автомобілів (МЗМА) з 1947 року по 1954 рік. Є модернізацією автомобіля Opel Kadett, що випускався в 1937—1940 роках в Німеччині американським концерном General Motors на дочірньому підприємстві Opel.










Победа ГАЗ-М-20 — культовий радянський легковий автомобіль, що серійно випускався на Горьковському автомобільному заводі в 1946—1958 роках.




Перший радянський легковий автомобіль з несучими кузовом і один з перших в світі, що масово випускався з кузовом повністю понтонного типу — без виступаючих крил і їх рудиментів, підніжок і фар.


"Победа" та "Москвич" були одними з першых радянських легкових автомобілів, що широко пропонувалися на експорт. До цього відбувались лише окремі поставки вантажівок, переважно дружнім СРСР режимам.


СМЗ (інвалідка)
СМЗ С-3А — двомісний чотириколісний автомобіль-мотоколяска, серійно випускався Серпухівським мотоциклетним заводом з 1958 по 1970 роки. В автомобілі використовувався мотоциклетний двигун Іж-49 потужністю 8 к.с. виробництва Іжмаш. Всього виготовили 203 291 автомобіль.




Відомий за фільмом Леоніда Гайдая Операція «И» та інші пригоди Шурика. Після цього фільму автомобіль-мотоколяска отримав «народне» прізвисько «Моргунівка».
З точки зору конструкції та експлуатаційних якостей, С-3А мала як суттєві переваги, так і вагомі недоліки.


З одного боку, для «моторизованого інвалідного крісла» С-3А була достатньо важкою (425 кг в спорядженому вигляді), трудомісткою і дорогою у виготовленні через цільнометалевий кузов з просторовою рамою з хромансильових труб. З другого — за «автомобільними» мірками вона мала погану динаміку (максимальна швидкість 60 км/ год), недостатню прохідність через маленькі колеса і слабу тягу мотора. Комфортабельність і дизайн відкритого кузова також бажали бути кращими, а ледь не єдиною перевагою застосованого на мотоколясці двократного мотоциклетного мотору була простота конструкції; решта показників — потужність, розхід палива (до 5 л/ 100 км), не довговічність, шумність — не витримували критики.


Peel – найменше авто...
Peel P50 - найменший у світі серійний автомобіль, що потрапив до книги рекордів Гіннеса, представлений вперше в Україні на Leopolis Grand Prix у Львові.
Автомобіль відомий, як «Священний Грааль» та Король світових мікромобілів, був виготовлений на о. Мен (Великобританія) у 1960-их рр. Перед тим, як зупинилося виробництво, була випущена обмежена кількість автомобілів Peel P50, і лише декілька з них збереглися до сьогодні. Два мікромобілі були продані нещодавно за більш, ніж $110,000 кожний на аукціоні Bruce Weiner Micro Car в США.




Компанія Peel Engineering, на радість фанам, знову відродила виробництво цих мініатюрних авто. Цей мікромобіль – унікальний, незвичайний та рідкісний. Він є частиною Британської автомобільної історії. Вручну зібрані у Лондоні, нові авто Peel P50 виготовлені зі скловолокна, як попередні, і на них легально можна їздити на дорогах і сьогодні.




Автомобілі Peel бувають або з бензиновими, або з електричними двигунами, набирають швидкість до 28 км/год., і всі зараз мають задню передачу. Автомобіль намагались зробити якомога подібним до перших версій 1960-х рр., і результати виявились дуже хороші.


Компанія Peel Engineering випускає обмежену кількість мікромобілів Peel P50, і майже всі вони продані колекціонерам по всьому світу. Ціни починаються від £13,000 і вище – досить невелика ціна за можливість стати власником мікромобіля версії 1960-их рр.
Всесвітню популярність автомобілю приніс репортаж про нього в програмі Топ Гір. Джеремі, як завжди, з гумором на ньому їздив вулицями Лондона і по студії BBC.


Phillips Motor Berlina Coupe (1980)
Це американський автомобіль Філіпс. Кузов машини від  Mercedes 540K, який поставлений на базу Chevrolet Corvette C3 Stingray. Таких машин було виготовлено усього 90 у всьому світі (1980-1981 рр). На всю Європу є тільки три таких автомобілі. Ця машина розганяється більш ніж на 200 км/год. Працює на 5,7 літровому 250V8 Corvette двигуні, з автоматичною коробкою передач, є кондиціонер, телескопічна рульова колонка, шкіряний руль, 6 хромованих коліс, спортивні сидіння, затемнене скло, T-tops, круїз-контроль і автоматичні склопідйомники.




Berlina Coupe вдало поєднав у собі такі два легендарних автомобілі, як Mercedes 540K 1937 року і Corvette C3 Stingray, і разом з тим став пам'ятником малосерійному, мануфактурному виробництву автомобілів, оскільки  компанії Phillips Motor Car Corporation вже не існує, вона стала історією автопрому!




Дякуємо за інформацію про автомобілі, організаторам фестивалю.
Далі буде...
Репортаж підготували:
Едвард Бліновський: facebook
Олег Бабенчук: olegbabenchuk.com, facebook та Вконтакті.


  • 1
Класна була подія! Шкода, що всього лиш 3 дні(

хороші фотографії

  • 1
?

Log in

No account? Create an account